måndag 26 mars 2012

Bästa priset är att vara här

Filmpremiären i Asbury Park, New Jersy gick fantastiskt bra.( Måste erkänna att jag var lite nervös.) Fullsatt och stående applåderande, tårfyllda Jersybor fick även svar på frågor av filmens director (mig) och den numera världsberömda skådespelaren Jörgen från Finja efter visningen. Känns helt naturligt nu att efter några dagar här med att ta folk i hand säga att man är Lars Brundin, director! Inte bara det, jag fick signera programblad och biljetter...
Efter visningen bar det av till Award dinner med mingel och trerätters överdådig middag. Efterrätten var som en lunch och givetvis massor av choklad.
Tyvärr inget specialpris i bästa utländska dokumentär men bara att vara nominerad är stort. 
Efter kostym-maskeraden fortsatte vi till Redbank och träffade Rob Dye som fixar med en "Open mike evening" på en lokal klubb där. Många bra toner där!
Nu vila och en slatt kvarglömd Crown Royal.

Guest of L. Brundin... Jörgen 
Kvällen roligaste talare. - Jag är värd varenda pris, ingen har hjälpt mig jag har gjort allt själv

Hell yeaa

Tvättar händerna, senare tänderna

Googels

Överdrivna applåder,

När kommer kaffet

The Actor och Rob Dye i Redbanks