söndag 1 mars 2015

Bonafide x 2+bonus

Så har det blivit söndag och jag har haft en fantastisk musikhelg. I fredags var jag en kort visit i Helsingborg på Tivoli och i lördags på KB i Malmö. Det var Bonafide som avslutade sin Sverigeturné med två Skånespelningar.
Det låter välrepeterat, tight och intrimmat samt att det finns en lite uns av scenshow i paketet. Man kan lugnt påstå att det är en fantastisk "live akt" i boogierocken´rollens tecken.
Nu är jag ju jävig eftersom jag fotograferat deras senaste platta och affisch, men jag kan ändå hålla med Mange i Bad Barber att Bonafide är Malmös Kingar.
Häääärrrrleeet!

Här kommer lite bilder från helgens äventyr.

























 



 Bad Barber.... Ett band som får mig att tänka New York, internationellt, nytt och en doft av Malmö.
Jag var inte ensam om att digga till dessa gossar. Vilket förband de fick innan kvällens huvudnummer!