måndag 22 maj 2017

Dave Bucket & CO bildspecial

Fick förmånen att träffa och fotografera dessa legendarer inom rockmusiken. Inte nog att de ville att jag skulle fotografera en "lagbild" så bjöd ungdomarna även mig på fyra stenhårda låtar i replokalen med bara mig som jublande publik. Kändes overkligt, roligt och lite surrealistiskt. Jag applåderade så gott jag kunde.
Om ni får möjlighet att se detta band så missa det för gudsskull inte! Det här är gitarrock med stort R. Bandmedlemmarna är Dave "Bucket" Colwell (Bad Company), Clive Edwards(UFO), David Boyce(Quireboys), Mikael Fässberg(Bonafide) och Peter Larsson(Manny Ribera)


Och som vanligt finner ni undertecknad här på Spotify
Bucket & CO Photo © Lars Brundin
24/5: Folk & Rock, Malmö (S)
25/5: The Tivoli, Helsingborg (S)
26/5: Buddy´s, Drammen (N)
27/5: Hard Rock Café, Oslo (N)



Bucket & CO Photo © Lars Brundin


Bucket & CO Photo © Lars Brundin

Bucket & CO Photo © Lars Brundin

Bucket & CO Photo © Lars Brundin


Bucket & CO Photo © Lars Brundin

Bucket & CO Photo © Lars Brundin

Bucket & CO Photo © Lars Brundin


Bucket & CO Photo © Lars Brundin

Bucket & CO Photo © Lars Brundin

Bucket & CO Photo © Lars Brundin

Bucket & CO Photo © Lars Brundin