tisdag 12 april 2011

Puckla på!

Tittar på mina vädersidor i telefonen och ser att Asbury Park har 22 grader plus. Fortsätter att bläddra och kommer till Dubai, molnigt men stadiga 32 grader. Har ni varit där? Storstad möter öken. Landet med dubbelmoral och skidbacke i ett köpcentra. Förbjudet att pussas och dricka alkohol offentligt. För det tilltaget får man fängelse direkt. Tror nog jag lyckades med att vara olaglig utan att jag visste om det första dagen. Tur man slapp finkan där!


Ibland reser jag bara med en liten linux som kamerasällskap. Inte riktigt överens med den och det kommer inte bli en nummer två. Jag vill ha någon liten kamera där avtrycket svarar direkt. Får prata med Ögge om det på Mattssons.
Trots liten kamera så blev det en stort bild i tidningen.
Vädret i Malmö?
Regn och plus nio.