onsdag 24 oktober 2012

Han jobbar i poolen

Photo: Seth Casteel



Här är en cool fotograf med annorlunda bilder, Seth Casteel, also known as "The Underwater Dog Guy" Se en liten film om hur han gör.

Annars var jag på handboll igår och höll på att få bestående hörselskador av ständigt trummande, blåsande med tutor och tutande med trycklufts tutor... Jag plockade fram min app "Buller" och mätte upp ljudet till 97 decibel! Och då stod jag cirka 10 meter från trummorna. Tur att jag alltid har öronproppar i min fotoväska. Jag vill inte vara grinig och sur, men va fasiken! Jag går på en vanlig match i handboll och håller på att få bestående hörselskador av att två hemmasupportrar bankar som galningar på sina instrument. Helt vansinnigt!
Malmö fick oavgjort i alla fall.

Djurfotograferingen gick bra. Det var björn, apa, elefant och gam. Bilder kommer på måndag.