onsdag 6 maj 2015

Uppdatering onsdag

Lite uppdateringar:
Det är lite varmare vindar som blåser runt hörnen på Norra Vallgatan i Malmö. Trots gårdagens kvällsregn så var det inte kallt. Det gläder mig. 
Vann en golftävling i helgen och undrar fortfarande hur det gick till? Spelade bra antar jag men ändå, vinna en tävling i golf! Nästa tävling är i Ljunghusen och jag skall ge allt.
Hade ett mycket trevligt samtal med en chef igår. Det gläder mig det med. 
Ont i mina fötter efter två dagars innebandy, känns sådär.
Träffade en fd kollega på bildavdelningen och saknade genast personen i fråga. Vi måste ses mer!
Spelade upp två stycken av mina tilltänkta låtar till skivan för två kära kollegor. (En av kollegorna brukar tugga på en otänd, tjock cigarr). Han utropade plötsligt och glatt, "så det är rockmusiker du är"! Jag blev glad.
Läser att fiskarna är tillbaka på slottet igen och att skolbarnen nu återigen kan få se exotiska kryp och blötdjur.
Livet är gott.
Janne, Fredrik och Göran på Viken GK