måndag 14 juli 2014

Tunisien via Finja - en omväg

Foto: Tony

Fick ett mail häromdagen från en resenärsbekant från en Tunisienresa som gjordes 2005. Det känns väldigt längesedan i mitt huvud.
Jo det är jag till höger i bilden från den resan. Skjortan och kepsen är slängda och softboxen till blixten gick sönder så den slängdes likaså.
Men hur hittade resenär Tony mig då?
Läs nedan och så förstår ni att världen är liten.
Han skriver så här.


Hej Lars .
Sitter inte mycket vid datorn men följer vissa saker som tex kompisens son Lukas Rosenbäck och vad han åstadkommer i sin Go-kart .
Och där hittar jag en blänkare om att Jörgen Johansson ska göra ett jobb på Lukas racing från en lite roligare vinkel än bara racingen , hoppar in lite på Jörgens blogg för jag tycker det är en intressant kille och lite hemifrån mina trakter .
Och där hittar jag ”dig” , som jag inte sett sen Tunisien 2005 . Rolig blogg .
Fan de e en liten värld vi lever i och den blir både mindre och större tack vare nätet …
Ha de så kul på Sweden Rock .

Kram Tony , Rose-Marie hälsar så klart

Tack tack och hälsa till fina Rose-Marie från mig, vi ses i vimlet!


Foto: Tony