måndag 25 juli 2016

Nu har jag gjort debut i Amerikansk radio!

Nu har jag gjort debut i Amerikansk radio! Vilken härlig känsla. För ett tag sedan så träffade jag Sven Lindström på en tillställning i Malmö. Han hade hört ryktesvägen att jag gjort en "bra skiva" som han sa. Kul, tyckte jag och ville skicka den till honom. Sagt och gjort ( tack skivbolaget ) och sedan fick jag ett mail från honom där han berättar att han och Per Gessle har en timmes radioshow i Amerika. Programmet heter Nordic Rox och har tydligen stor lyssnarskara. Så nu mina vänner så har alltså "Standing in the doorway" hörts från högtalarna runt om i det stora landet i väster. Måste erkänna att det känns väldigt bra.
Så nu känns det lite som om jag hamnade i det Svenska finrummet av artister som spelats i programmet Nordic Rox. Tack Sven!

"Plattan är skön och det blir nog ”Standing in the doorway” som får USA-premiär nu på söndag" / Sven Lindström



Lars Brundin "Hotel Royal" on Amazon her och även här