tisdag 15 november 2022

Ny fotograf på Sydsvenskan

 I sakta mak rullar livet vidare. Jag är inte så aktiv på bloggen men den lever. Jag har fortfarande massor av besökare varje dag som läser mina gamla inlägg. Givetvis väldigt roligt!

Snart skall jag och bandet in i studion igen för att påbörja album nummer fyra. Har dock inget arbetsnamn ännu på den men det kommer nog.

Min kollega Ingemar D Kristiansen, fotograf i Lund för Sydsvenskan har efter 50 år i tjänsten gått i pension. Grattis eller vad man skall säga. Han visar sina bästa Lunda bilder för er på  Kliger Gallery. Ta er dit och köp hans bok.

Nu kommer det en kvinna efter dig Ingemar och det var ett tag sedan Sydsvenskan anställde en ny fotograf. Öppna era hjärtan och säg grattis till Sara Johari. Hon börjar den 1 januari 2023.

Foto: Emma Larsson


Glöm inte att följa artisten Lars Brundin när ni är på Spotify <3