tisdag 14 februari 2012

Tuesday's gray and Wednesday too


Har idag gått till min, vår, allas vän Petra och bokat tid till hennes sax. Måste klippa mig, pallar inte längre samla till långt hår ( ledsen Petter!). Bertil (hunden) gillade tjejerna på salongen och ville inte lämna. Kan förstå honom i detta gråväder. Nu ligger han på en stor hög kuddar och slappar. 
Gårdagens innebandy känns inte alls i kroppen och det är lite märkligt. Borde haft lite ont, men nej. Kör ett pass till i kväll. 
Är det bara jag som tycker det är konstigt att man inte svara på mail? Kommer på mig själv att jag också glömmer ibland, men i alla fall! 
Bilden är från Wendys i USA och där serveras den äckligaste Fantan jag någonsin druckit. Smakar som om man tagit en kallsup från vilken simhall som helst. 
Just det.... Ni finns i mitt hjärta.