onsdag 9 januari 2013

Chelsea hotel competion

Jörgen ligger på trottoaren utanför Chelsea hotel
 Vi gör en galen natt på Manhattan. Jag, Lotta, Nicklas och Jörgen. Det är en väldigt kall natt i Januari, minus 14 grader och blåst. Jag och Jörgen är ciceroner för Nicklas och Lotta och vi far fram med de gula taxibilarna som en orkan. Det är översta våningen i Empire building, Flatiron building, Time square, BB king´s bar, Central station, Edison bar och Chelsea hotel. Mellan alla ställe hans det även med en öl på diverse sköna barer. Således var vi runda under fötterna när vi väl avslutade kvällen för fyra timmars sömn innan vi skulle hem.
Men innan dess så blev det plötsligt en fototävling utlyst-snyggaste bilden på Chelsea hotel. Vem vann då? Jörgen påstår att det var Nicklas för han tog igen bild, jag tycker Lotta och Lotta tycker att jag vann. Vi säger att det blev oavgjort. Notera även att Jörgen gick "all in" med sin mobiltelefon som kamera... Haha!







Min Chelsea bild