torsdag 14 april 2011

April 2011


Det har varit en ganska skön dag på jobbet idag. Strosat runt i Lunds Stadspark med reporten Ingrid och med parkplanerare Lars Brobeck. Dom rotar runt i marken där, bygger till och drar ifrån. Det blir en vacker park där när det är klart. 
Jag får sms från Lotta i Stockholm och hon har fått jobbvisum till USA. Stort grattis! Min vän Jörgen har kommit hem från Hamburg och tycker jag är galen. Som det kan bli! Det kommer nämligen bli en väääldigt liten premiärvisning av min dokumentär "Från Finja till världen". Däav min tokighet.
 Det finns endast 50 platser och jag tror redan att det är fullsatt. Kul! Där efter kommer vi att traska till St:Gertrud för att få se the Dimestore Junkis spela låtar från sin alldeles rykande färska platta " Skyline" Och då får alla plats!
När undrar ni?
Den 12 maj skriv in detta i era kalendrar...
Vi ses längst fram...