måndag 26 september 2011

Huvudet ner, fötterna upp

Malmö FF vilar  sig i form tills nästa säsong

Sitter här trött men vaken. Undrar varför man vaknar klockan 03.00 och snurrar i sängen.Hör morgontidningen dimpa ner genom brevlådan. Går upp och snurrar runt på nätet. Konstaterar att jag inte är ensam vaken i Sverige. Vad gör alla uppe?
Har haft en skön helg. Sol, varmt, kalas och goda vänner. Min vän Jörgen är i replokalen och repar in 50 låtar till den kommande spelningen med Willie Nille. Ska bli roligt!
Jag spelar golf och förbereder mig för att min semester snart tar slut. Känns sådär kan jag lugnt säga. Skulle nog kunna ha några veckor till.
Projektet film är just nu i startgroparna med att översättas till det engelska språket så "Från Finja till världen" kan delta i utländska film festivaler. 
Och är det inte så att Ulf Lundells skägg är .... stort? Lite Bin Laden varning  över det.
Kramen på er.