fredag 23 november 2012

Pröjsat och är glad.

Dan Reed på Backfickan i Malmö 20121122
Lars Dareberg sa till mig att det bara är att pröjsa. Sagt och gjort så nu är jag här igen! Nu har jag betalt Googels framgång med mina hårt förtjänade slantar. Bara för er skull, känn ingen press. Tack för knuffen "Darris".

Sitter och sippar på en fin årgång Rioja från 2006. Ett år som för min del kunde ha slutat just precis det året. Jag är glad och lycklig, framför allt tacksam, som sitter här och skriver till er i detta nu. Allt blir lättare efter att ha varit så nära andra sidan. Nu tar jag dagen som den kommer. Behöver inte väga varje korn på vågen. Jag är nöjd med det. Jag är en stolt man som går på Malmös gator, har en lycklig kärlek och vackra barn. Hoppas att de också är lyckliga ;) Min kärlek har ni i alla fall... Livet är gott.

Dan Reed hälsar till Jörgen i Finja, så nu är det gjort. Peter Wanloo blev ihåg- kommen som "han som kastade kryckorna". Fint så. 
 Lotta älskar "lajv" musik och jag håller med. Hur dåligt kan en Burgare från Backfickans kök smaka med tonerna från "Rainbow Child", ett glas rött och goda vänner. Ni vet svaret! Inte alls dåligt. Jävligt bra.....

Vi ses på Julpyntsdagen i morgon i Malmö eller på Tajkwandoo... Jag jobbar helgen. Nu Lottas fisksoppa.