måndag 29 juli 2013

En ovanlig(t) kul 50-års fest

Sitter på jobbet och är trött efter helgens Stockholmstur. Vi var bjudna på kalas och festföremålet skickade oss ut på en underbar vacker tur i skärgården. Vi var hundra gäster som hurrade, höll tal, skålade, åt (fantastisk influgen torsk från Göteborg), drack i massor av allt!, blev hänförda av skönsång, allsång, uppträden, musikaliska framföranden och ordentligt minglade. Givetvis också den tillhörande sena dansen med vickning. Vilken heldag det blev!
Vi bodde också kungligt hemma hos Åsa och Agnes. Tack!
Jag och Lotta flög hem med ännu en festprisse (Jonas) och vi konstaterade att det hade varit en helt överfantastisk fest.
Jag bockar mig ända ner till golvet med ett leende och säger tack!
Opps, glömde jag att säga vem som fyllde 35?
- Lars Bengt Roland Johansson såklart!
Och vad fick han i present då? Jo, en fotobok i ett unikt stort exemplar med bilder från fyra årtionde av mina bilder.... som tyvärr inte Appel lyckades framställa i tid. Trots två veckor beställning i förtid...grrr. Så det blir till att åka upp en sväng till huvudstaden igen... :)
Undrar vad som väntar denna helg, just det. Jag jobbar ju.

Lotta förevigade några stunder på Teaterskeppet.