fredag 30 december 2011

Summeringen

Lotta vinkar och piloten vinkar tillbaka....


Precis som min bror i Finja och massor av andra personer så summerar jag tjugoelva.
Ett år fullt med resor, möten och överraskningar. Det började i en badtunna i Finja där vi satt under stjärnhimmeln och lät oss lysas upp av grannarnas nyårsraketer. Lotta och jag har varit två! gånger i Asbury Park, NJ och New York. Vi rullade även in i Canada med Dimestore Junkies. Jag sjöng med Plura i Norrköping (se Bonny Håkanssons Youtube klipp), Med Dimestore på Wonderbar och med Willie på St:Gertrud.
 Jag premiärvisade min 58 minuters film "Från Finja till världen" i Hässleholm. Hoppas nu på lite visningar i USA nu.
 Vi var på ett fantastiskt sommarbröllop i Finja. Sommaren förde även med sig lång ledighet och sänkning av mitt hcp till 24,00. Lotta började hacka på banan även hon :) Mamma i Växjö fick hjälp med trädgården. Jag gjorde mitt livs första HiO på Fulviks GK. Man hade anledning att köpa paraply i augusti.
 Prag fick besök av oss och vi gör tummen upp för det. Willie Nile gästar Sverige och bor en natt med oss i Malmö, galet! Men det har ju även David Pulkingham gjort så... big deal!
Jag blev sambo, hej Lotta!
Dottern flyttar till Jukkasjärvi för att styra upp skötseln av ishotellet, coolt i dubbel bemärkelse.
Förmodligen så har man glömt massor. Alla grillfester, utgångar, bränbollar, badtunnor, brännmärken och "hörde jag ett skål?"
Vill hälsa alla, tacka alla för allt fint och fantastiskt. Mitt hjärta slår för er och må vi ha lika roligt på andra sidan tjugoelva.
Själv kommer jag att avsluta där jag började, under stjärnhimmeln i  en balja med vatten.
Skål kamrater!